Politica de retur

Formular de Retur

    Politica de retur și schimb – Oriental Boutiq Perfumes SRL

    Uneori ne mai răzgândim; este normal. De aceea îți oferim mai multe variante de schimb sau retur al produselor, în funcție de preferințele tale.


    1. Pentru produsele comandate online și livrate către client

    Dacă te-ai răzgândit sau eşti nemulţumit de produsele cumpărate online de pe www.oriental-boutiq.ro şi vrei să renunţi la cumpărare şi implicit să primeşti banii înapoi, poţi să aplici pentru procedura de retur al produselor în 14 zile, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

    Prin contract la distanţă se înţelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanţă.

    Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienţilor care au achiziţionat produse online de pe site-ul www.oriental-boutiq.ro. Clientul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, atât timp cât produsele sunt returnate în stare perfectă, sigilate, în ambalajul lor original. Pentru retur se va percepe o taxă de curier în valoare de 10 RON.

    Produsele care au fost desigilate sau folosite nu se pot returna.

    În cazul în care au fost expediate produse defecte sau diferite față de ceea ce s-a comandat, clientul poate solicita schimbarea sau returnarea acestora. În această situație, taxa de curierat va fi suportată de către Oriental Boutiq Perfumes SRL.

    Sumele se vor returna pe cardul cu care s-a efectuat plata sau în contul bancar indicat de către client.


    2. Pentru produsele comandate și achitate online cu ridicare din magazin

    Pentru a schimba sau returna în magazin un produs achitat online, clientul trebuie să completeze Formularul de retur, apoi să aștepte confirmarea cererii. După ce este contactat, clientul va trebui să se prezinte la sediul magazinului, la adresa Aleea Câmpul cu Flori 3B, București, de Luni până Vineri între orele 12:00-18:00.

    Produsele care au fost desigilate sau folosite nu se pot returna.

    Suma se va returna cash/numerar sau în contul bancar indicat de către client, în funcție de preferința acestuia.


    3. Pentru produsele achiziționate din magazin

    În cazul în care clientul s-a răzgândit sau este nemulţumit de produsele achiziționate din magazinul Oriental Boutiq Perfumes SRL şi dorește să schimbe sau să returneze ce a cumpărat, va trebui să completeze formularul de retur, apoi să se prezinte în locație cu dovada de plată și articolul respectiv în termen de 30 zile de la achiziţie.

    Produsele care au fost desigilate sau folosite nu se pot returna.


    Dreptul de renunţare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

    Pentru produsele comandate online, termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:

    • a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
    • b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
      • (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
      • (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
      • (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs.

    Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere

    În cazul în care Oriental Boutiq Perfumes SRL nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform dispoziţiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.


    Obligaţiile comerciantului în cazul retragerii

    Oriental Boutiq Perfumes SRL rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.


    Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

    Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care Oriental Boutiq Perfumes SRL acceptă să suporte acele costuri sau în cazul în care informațiile respective nu au fost oferite consumatorului.


    Exceptări de la dreptul de retragere

    Dreptul de retragere nu se aplică în cazul produselor personalizate, sigilate desigilate din motive de igienă, perisabile sau livrate digital, conform legislației în vigoare.